Followers

nuffnang

Friday, June 12, 2009

Broadband baru..laptop kong



Masa di batu 7, broad band celcom yg aku pakai..tak strength mcm yg Atan punya..walaupun parkir sebelah menyebelah..so, balik Jengka terus aku cari yg baru..nizam kedai hp cadang aku pakai jenama baru dari china (black)..ye la dulu vodafone huawei pun dari china jugak..tapi sbb features yg aku baca utk strength edge terus aku nak try. Di Jengka ni walaupun 3G tapi kat rumah aku selalu edge saja. Itu la pasal kerja2 aku banyak yg sangkut.khasnya data EMIS yg kena hantar ke PPD tiap2 bulan, dan juga blog, friendster, forum2, group yg aku sertai jarang aku send atau post message. Abih RM329.00.Harap selesai masalah aku....Slps 2 ari pakai yg masalahnya laptop plk buat hal...bengang betul. windows problem, aku teringat masa nak publish gambar kenduri along baru2 ni di Paya Kecik aku sudah detect virus dari pendrive yg nak ambik gambar tu..kalau tak silap pendrive aina punya..nasib lah.. so ari ni aku hantar kedai utk format semula. Pasti banyak software hilang begitu saja...

No comments:

Post a Comment