Followers

nuffnang

Friday, June 19, 2009

Jumaat-Hari Pelaporan

Hari ni 18 Jun 2009 ialah hari pelaporan SK Jengka Pusat 2. Asilah dapat 7A. Average markah 95..highest mark is 100 and lowest 89. Moga asilah akan mendapat keputusan yang lebih baik lagi. Moga Asilah akan jadi contoh buat Adeeb , Izzah dan baby yang bakal lahir nanti. Anak sulung mestilah menjadi contoh dan penanda aras kepada adik beradik. Aku mengharapkan pengalaman aku selama ini sebagai seorang anak yang punyai ibu bapak yang selalu mendorong anak2, akan dipraktikkan. Kerana dorongan merekalah aku jadi seperti hari ini. Dan tambahan aku dah pelajari apa kekurangan mereka..aku tak salahkan ibu bapa ku atas kekurangan itu kerana aku memahami lantaran keterbatasan ekonomi, masa dan ilmu dsb.. akan aku baiki apabila aku sendiri berdepan dengan pendidikan anak-anak.

1 comment: