Followers

nuffnang

Monday, July 6, 2009

Hari Keluarga di Legend Resort



Tanggal 4 Julai - 5 Julai 2009, warga SKJP2 bersama keluarga berkonvoi ke Cherating bagi beriadah bersama Hari Keluarga 2009. Seramai 23 ahli keluarga mengikuti hari keluarga tahun ini. Walaupun dah banyak kali ke Legend, tapi dah lama, zaman tak ada anak dan ketika Asilah masih kecil. Macam manapun, Anak2 yang paling gembira, sampai tak nak naik ,mandi kolam...bagi ku, aktiviti dirancang spt Treasure hunt -menarik , kelemahan sikit2 tu biasalah...misalnya soalan treasure hunt boleh mencabar lagi, sukaneka boleh kemas lagi -games dipilih yang sesuai utk semua pkt jantina, umur dan kesihatan, utk kelancaran boleh guna jersi atau tag bagi mengundang rasa semangat sekumpulan, sessi bergambar beramai2 boleh di buat di mana2 lokasi.. .

Tahniah pada pengerusi KGKT abang botak Cikgu Safuan dan AJKnya... cuma ada yg kelat bila di Mahligai Restaurant, nasi lambat sampai..perut mmg dah laparsejak tgh tadi. Kawan2 pulak yg dah dpt nasik, sedap mengayuh... yg tak ada nasi, telan air liur le dulu ...tapi itu kesilapan toke kedai ..hakikatnya bila dah kenyang slps tu dan dapat hadiah masing2 dah tersenyum simpul la pulak.

Ahad, Perjalanan pulang mungkin keluarga kami yg lewat pulang. 11:30 pm baru sampai rumah. Lama di east cost , beli barang persediaan baby yg bakal lahir..makan plk dua kali di east cost dan di Tg Lumpur..masa di masjid negeri pulak ada satu family dari Kelantan minta tolong buat map guide utk ke Batu Pahat.

Nanti foto akan publish sikit masa lagi....

No comments:

Post a Comment