Followers

nuffnang

Friday, August 21, 2009

Demam Peperiksaan


Minggu ini memang demam peperiksaan, semua sekolah sedang menjalankan peperiksaan P3 masing-masing. Bagi yang terlibat dengan peperiksaan maka sedang mengalami demam peperiksaan. Isteriku juga sedang demam periksa - walaupun masih dalam pantang.

Tapi bagi yang sakit seperti demam pun dipanggil demam peperiksaan juga dalam konotasi yang paling ikhlas - demam- tak boleh menduduki peperiksaan.

Puteri sulungku Asilah mengalami demam yang kedua- tak dapat nak menduduki 2 hari peperiksaan P3 bila kena serang demam...risau juga musim H1N1 ni, balik sekolah Rabu tu terus berselimut, sejuk katanya...dan petang terus panas yang tinggi suhu badannya. tidak mahu tunggu lama, malam terus ke klinik ambil ubat.

Esoknya pula bertambah 2 orang lagi demam bila Izzah dan Adeebpun tunjukkan simptom yang sama. Jumaat- Izzah demamnya menjadi lebih teruk ,manakala Adeeb dan Asilah kian sembuh menjelang petang. Tika isteriku menduduki peperiksaan OUMnya di SISP Tualang, aku bawa Izzah ke klinik.. ada bengkak di belakang telinga !!

No comments:

Post a Comment